Известие

Collapse
No announcement yet.

Парното не е както трябва - защо?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Парното не е както трябва - защо?

    проблема е от няколко дни с парното.Като работи на място при 80-90 градуса духа хладно.в двежение духа топло,а при смяна на скороста се сменя и дхането.Над 3000 оборота вентилатора работи силно,като намаля тои почти спира да духа.Моля за съвет колеги от какво се получава така.
    Алфа ромео 155 1.7TS

  • #2
    Първоначално публикувано от pino77 Покажи съобщение
    проблема е от няколко дни с парното.Като работи на място при 80-90 градуса духа хладно.в двежение духа топло,а при смяна на скороста се сменя и дхането.Над 3000 оборота вентилатора работи силно,като намаля тои почти спира да духа.Моля за съвет колеги от какво се получава така.
    Аз тука не схващам точно какво става но мисля че има два проблема. Първия е, че не духа топло а втория е че вентилатора се влияе от оборотите на двигателя. Уцелих ли нещо!?
    sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

    Comment


    • #3
      може да се каже че се влиае от оборотите на мотора но духа толпло.Перката работи според мощността на двегателя -бързо-бавно
      Алфа ромео 155 1.7TS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pino77 Покажи съобщение
        може да се каже че се влиае от оборотите на мотора но духа толпло.Перката работи според мощността на двегателя -бързо-бавно
        Хвани и замери какво става с напрежението на акумулатора! Виж в какви граници се движи когато е без консуматори и когато пуснеш парното.
        sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от mimouzunov Покажи съобщение
          Хвани и замери какво става с напрежението на акумулатора! Виж в какви граници се движи когато е без консуматори и когато пуснеш парното.
          Ти пък къде го прати...
          Предполагам, че е с климатроник колата, в такъв случай при ниско ниво на антифриза (казва, че духа хладно) на празен ход датчика изстива, защото няма циркулация и спира вентилатора, когато е в обороти стопля и го включва
          С две думи, Павеле, долей антифриз
          Last edited by Tedo; d.m.y г., 19:23.
          Video meliora proboque deteriora sequor.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Tedo Покажи съобщение
            Ти пък къде го прати...
            Предполагам, че е с климатроник колата, в такъв случай при ниско ниво на антифриза (казва, че духа хладно) на празен ход датчика изстива, защото няма циркулация и спира вентилатора, когато е в обороти стопля и го включва
            С две думи, Павеле, долей антифриз
            Нека премери първо напрежението... Преди да сменя радиатора мнооого километри съм навил с антифриз много под минимума но никога перката ми вътре не се е смущавала от липсата на антифриз в системата!! Дори съм имал случаи на прегряване от липса на антифриз и въпреки това нее имало проблем с оборотите на вентилатора!
            sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

            Comment


            • #7
              Липсата на топло ми се струва, че е от ниско ниво на антифриз... имало е подобни аномалии в 155.
              А с кой мотор е колата?


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Здравейте и за много години!
                Гледам, че темата е позамряла, та реших да попитам нещо, макар и не точно по нея(надявам се колегата да не се сърди)
                Перката на радиатора работи постоянно на високата степен и се изключва само когато изключа от контакт. Та въпросът ми е дали е някакво реле или датчика на радиатора?
                Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                Comment


                • #9
                  Здравейте и за много години,към колегата gaiska и аз имах същия проблем и се оказа релето което е до долния ляв педал за съединителя,та отвори панела с бушоните и релетата мисля 3-то или 4-то от горе на долу и го смени.

                  П.П. внимавай какво реле купуваш за да не го сменяш 2 пъти- с тези релета от 5 лева ще изкараш 2 седмици и пак на магазина-мисля 12-15 лева ми излезе второто.
                  Alfa Romeo 155 1.7 8v 1995
                  0877 850 309sigpic

                  Comment


                  • #10
                    Коки, не разбирам точно за кое реле става дума. При мен над педалите има един падащ панел с доста релета и бушони, но незнам някой от тях дане за вентилатора. При мен тръгва на бързата степен още като дам на контакт, независимо дали колата е студена или топла.
                    Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                      Коки, не разбирам точно за кое реле става дума. При мен над педалите има един падащ панел с доста релета и бушони, но незнам някой от тях дане за вентилатора. При мен тръгва на бързата степен още като дам на контакт, независимо дали колата е студена или топла.
                      Почни от датчика на радиатора, просто го изключи и виж какво ще стане. След това ще се мисли...
                      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                      Comment


                      • #12
                        Като изключа датчика на радиатора спира перката(говоря , разбира се , когато съм на контакт). Това означава ли , че по някакъв начин датчика подава постоянно сигнал към релето и то затова сработва перката , като дам на контакт? Ако е така , то значи релето си ми е наред(където и да се намира то).
                        Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от gaiska Покажи съобщение
                          Като изключа датчика на радиатора спира перката(говоря , разбира се , когато съм на контакт). Това означава ли , че по някакъв начин датчика подава постоянно сигнал към релето и то затова сработва перката , като дам на контакт? Ако е така , то значи релето си ми е наред(където и да се намира то).
                          Точно това значи! Сменяи датчика...
                          (релета има 2, едното е вътре в купето другото е при мотора, това в купето е на табло над голямото с многото бушони и за да се стигне до него се сваля пластмасата от ляво на волана)
                          sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

                          Comment


                          • #14
                            Ок, ще го сменя! Дано да е от него!
                            Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V 1994

                            Comment


                            • #15
                              Кое точно е релето за перката в коша? Какъв цвят е и за коя степен отговаря, че ми стана интересно понеже моите са събрани на една купчинка незнайно защо.
                              Alfa 155 1.7 TS 8V и една Alfetta GT 1.6 8V и Peugeot 205 1.8D

                              Comment

                              Working...
                              X